Long time no see

Länge sen jag var in och skrev något nu ser jag ,har varit fult upp me datorer och ja hela livet känns det som, jaktabstinensen har varit snudd på outhärdlig, mycket jobb och en del träning framför allt på skyttet som jag vill ha en ganksa hög nivå på, vågar inte räkan antalet skott i år men kula har det nog blivit ett par tusen än så länge och på pistol det dubbla, brände 600 liggande i förrgårpå 300 valen och det blev lika många igår varav hälften stående på 300m, kunde jag bara få igång banan för rörliga mål så skulle det kännas toppen.

Björnpasset är klart sen länge och det får man väl se som en grund om tiden ändrades till 4 skott 10 sek så var vi lite närmare, då räknar jag från första avlossade skottet, det är det som är viktigt och sen kunde man kanske ha hälften som dödande eller något.

Men det är bra att det blivit något av det hela.

Kommentarer
Postat av: Dalle

Verkar inte bli mycke skrivet nu så här i början på en ny härlig jaktsäsong. Bra ändå att du orkar hålla igång en "jakt/skytteblogg"

2009-08-21 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0