Bilar bilar

Billigast är att köra vidare i sin gamla häck, den kostar inte mycket i drift om det bara håller har gjort en hel del utlägg på den så nu borde den rulla vidare ett tag, men då brukar det dyka upp någon ny reparation som man inte räknat med, behöver en bil med lite bättre markfrigång och som har 4wd, något jag är lite less på är att är hundarna med så blir baksätet själva lastutrymmet, då slog den briljanta iden att köpa en bil med större lastutrymme typ chevas suburban då kan jag ha hundarna i bilen och lastutrymme ändå, nu kostar det att ligga på topp och soppan blir inte billigare heller.

Fick en offert på en Kia Sorento en bli som egentligen duger skaffar jag fler hundar får det bli hundsläp, tankarna får fara runt i huvet ett tag så får vi se vart det slutar.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej, det höll inte i sig så länge som tur var. Fina torp-bilder, hoppas du visar fler.

Jag länkar tillbaka, ha en bra dag ;-)

2009-04-18 @ 15:45:46
URL: http://vorstehbus.blogg.se/
Postat av: UR

Bilar är ett skit! Hade en Caddy tidigare, med skåp den stora TDI motorn. Hua va den tog sig fram och vad mycekt man får med sig i skåpet!



Blev smått legendarisk den bilen. :)

2009-04-20 @ 11:43:34
URL: http://jaktomat.blogspot.com/
Postat av: Pertan

Skönt att det är fler som är av den åsikten, caddyn är bra och finns nu med 4wd såg jag, en kompis har en HD edition, rätt cool bil.

2009-04-20 @ 16:22:55
URL: http://pertans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0