Influensa nu?

Grabben har varit febrig och sjuk sen i fredags, inatt fick man ta nytta av sina vakjakts egenskaper då höll han på och yrade och var orolig till klockan 4 på morgonen, men nu verkar han piggare så jag hoppas det var sista rycket för den här gången och att hundar och vedhög kan få sitt.

Satt och räknade på ett hundhus i går, inte så att jag börjar klättra på väggarna, mne det skulle vara skönt att kunna slänga in hundarna där om dagarna och det tror jag de gillar också, hittade faktiskt på en modell som inte är större än att den går att frakta på en rejäl släpkärra och bra plats för 3 & 4 hundar med tillhörande hundgårdar. Ska nog slå ihop en sån och se om det finns någon marknad, den är inte större än att du klarar utan bygglov och att den går ta med sig om man skulle flytta vilket kan vara bra om man byter ort lite ofta.

Kommentarer
Postat av: Erkon

Kul med blogg! Men hundhus i lgh? Hur löser du det? Eller har jag missat något, typ som att du flyttat :)

2009-04-20 @ 13:01:24
Postat av: Pertan

Det är framför allt i torpet , och senvet man inte vad som händer det kan gå fort i hockey.

2009-04-20 @ 16:20:11
URL: http://pertans.blogg.se/
Postat av: MaxW

Hundhus är ruskigt smidigt! Jag fick tag i ngn mindre redskapsbod de hade haft som visningsobjet på Byggmax för 1500.- som jag isolerade och satte lucka i. Funkar kanon!

2009-04-21 @ 05:59:52
URL: http://jaktomat.blogspot.com/
Postat av: Pertan

Det dyra blir staketet räknade med 33 sektioner i 120x180 + 6 dörrar

2009-04-21 @ 14:39:09
URL: http://pertans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0